Veelgestelde vragen
Coronavirus

Coronavirus

Dagelijks worden wij geconfronteerd met meer informatie en maatregelen rondom het coronavirus in België en daarbuiten. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de invloed hiervan op uw reis. Wij volgen hierbij de richtlijnen van het ministerie van Buitenlandse Zaken en onze brancheorganisatie. Daarnaast staan wij in nauw contact met onze lokale partners en leveranciers. Uiteraard staat uw welzijn bij ons voorop en volgen wij de situatie op de voet. 

Lees meer op de site van Buitenlandse zaken of op de site van de Europese Unie.

In verband met het coronavirus is het momenteel nog niet mogelijk om alle Silverjet-bestemmingen te bezoeken. Daarnaast kan het zijn dat sommige hotels nog niet of deels geopend zijn of dat er bepaalde maatregelen zijn getroffen die invloed kunnen hebben op uw vakantiebeleving. De informatie die u hier op onze website aantreft over hotels proberen wij zo actueel mogelijk te houden. Desondanks kan het voorkomen dat een hotel nog gesloten is, ondanks de beschikbaarheid op onze website. Mocht u boeken en dit laatste is het geval, dan nemen wij per omgaande contact met u op. Natuurlijk kunt u voor meer informatie contact opnemen met onze Luxury Travel Consultants. Zij helpen u graag met het maken van de juiste veilige keuze.

Veelgestelde vragen

  • Wat voor reizen biedt Silverjet aan?

    Silverjet biedt in het algemeen luxueuze reizen aan. Dit zijn zowel strandvakanties als Citytrips, rondreizen, golfvakanties ... U kan een overzicht vinden van onze thema's op de pagina Travel your style.

  • Hoe kan ik een reis boeken bij Silverjet?

    Er kan niet rechtstreeks bij Silverjet een reis geboekt worden. Wel kan u via uw vertrouwde reisagent of reisbureau een reis bij ons boeken. Wij staan wel altijd klaar voor u indien u een offerte of informatie wenst.

  • Heeft u nog andere vragen?

    U kan steeds contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch (050 70 09 65) tijdens onze kantooruren of per mail (info@silverjet.be).